ЗДРАВНИ НОВИНИ

ЗДРАВЕ Headline Animator

Робърт Патинсън заразен с H1N1? ..

Звездата от вампирската сага "Здрач" Робърт Патинсън е бил целунат от своя екзалтирана фенка, която се възстановявал от свински грип, съобщиха световните медии.

Актьорът се паникьосъл когато млада тийнейджърка му лепнала звучна целувка по устните, но това което наистина го шокирало, било признанието й.

"Мама не искаше да ме пусне, защото още съм болна от свински грип, но аз изкочих от колата, когато светофарът стана червен, само за да те видя."

"Имаш свински грип?! Защо по дяволите ме целуваш тогава", разкрещял се паникьосън актьорът.

Малко след инцидента Робърт сподели, че му е писнало от неговите подивели фенове.

"Просто ми писна. Хората искат да ги хапя по вратовете, да ми пипат косата или други части от тялото ми. Не искам някой ден, някой да се промъкне с игла и да ме зарази с ХИВ, да ме застреля или нещо такова.

Хората по света ме познават. Знаят името ми, знаят как изглеждам и ми правят "засади", докато съм някъде в града. Започнах да го приемам за нормално поведение, но все още ми изглежда прекалено сюреалистично", заяви младият актьор.

lifestyle.bg

Няма коментари: