ЗДРАВНИ НОВИНИ

ЗДРАВЕ Headline Animator

Подкрепете българското !

Как подкрепих българското 

Написано от Бени Хюбнер , на 30-05-2009 07:33

Снощи тъкмо метках едни египетските пресни картофи в тигана, когато сентенцията " Човек е това, което яде" - внезапно нахлу в мисловното ми пространство. Огледах се трескаво :
Салатата от турски краставици и македонски домати ми се пулеше, прясно нарязана и подправена с кипърски зехтин. На втория котлон, в австрийско масло, се задушаваше китайска царевица, френският грах отпочиваше в изящна йенска съдинка. Котлетите от щастливо ирландско теле (месарят ме увери, че това било едно супер щастливо теле)чакаха реда си, осолени в израелска нискокалорична сол и поръсени с индийски чер пипер. За десерт бях наредила гръцки ябълки и банани, озовали се на трапезата ми след дълъг път от далечна Африка. Въобще в кухнята ми цареше някаква интернационална атмосфера. Леко се притесних, осъзнавайки,че патриотизмът ми не е на нужното ниво и отворих хладилника, с надеждата да съзра нещо българско. След пет минутно съзерцание, при което категорично отхвърлих: датската фета, холандската гауда, швейцарския рокфор и пражката шунка, мернах снопчето магданоз, което миналата неделя собственоръчно бях набрала от градината на една баба."Откъсни си баба - прикани ме тя - да видиш оти тая мерудия прави манджата истинска". Извадих го радостно и смело го нарязах в салата, нищо че милото ненавижда магданоз. Все пак...трябва да подкрепяме българското, нали?

Няма коментари: